Pytania i odpowiedzi

PYTANIA I ODPOWIEDZI - MORECYCLING

Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości skontaktuj się z Nami drogą e-mailową: sklep@morecycling.pl lub telefonicznie +48 728 492 615 - telefony odbierają pracownicy a nie centrala telefoniczna :)

 

Good Fit - Indywidualne dopasowanie odzieży kolarskiej do Twojej sylwetki:

Najczęściej dopasowujemy do Waszej sylwetki min.: bluzy kolarskie, koszulki rowerowe, nogawki, spodenki kolarskie. Poprawki dotyczą dopasowania dla Was odzieży kolarskiej: w obwodzie talii, klatki piersiowej, długości rękawów i nogawek spodenek, zwężaniu w talii koszulek, skracanie długości suwaka.

Usługa Good Fit dotyczy tylko odzieży kolarskiej z naszej kolekcji. Jeżeli poprawki dotyczą zwiększania wymiaru/rozmiaru usługa może być zrealizowana tylko w przypadku zakupu nowej odzieży.

Zadzwoń lub napisz a postaramy się precyzyjnie określić czy korekta w kroju odzieży jest możliwa. W większości przypadków nasza usługa jest darmowa.

Jest również możliwość umówienia się w naszej pracowni (Siedlce, Świętojańska 7) na indywidualne przymiarki oraz dopasowanie odzieży do Twojego rozmiaru, pod nr tel. 728 492 615 lub e-mail - sklep@morecycling.pl

 

30 days to Return

MORE oferuje możliwość zwrotu towaru przez KLIENTA bez podania przyczyny do 30 dni.

Szczegóły w stopce strony - Zwroty i reklamacje.



Crash replacement

Nasza marka MORE z myślą o klientach pragnie zaoferować darmową wymianę odzieży. Jesteśmy jedyni na Polskim rynku odzieży kolarskiej z taka usługą. 100% CRASH REPLACEMENT dotyczy nieszczęśliwych wypadków na drodze podczas, których odzież naszej marki ulegnie zniszczeniu. Należy przesłać do nas zniszczony strój oraz fotografię dokumentującą zaistniałą sytuację. Może to być zdjęcie z miejsca zdarzenia na drodze lub zdjęcie swojej osoby z widocznymi ranami. Usługa dotyczy tylko produktów, przy których jest logotyp crash replacement - koszulki z krótkim rękawem damskie i męskie oraz wszystkie modele krótkich spodenek. Ze względu na nieuczciwe próby uzyskania nowej odzieży usługa dotyczy produktów nie starszych niż jeden rok od daty zakupu, na produkty starsze gwarantujemy rabat 30%. Usługa nie dotyczy odzieży rowerowej z kategorii Outlet.

Adres do wysyłki: MORE, Świętojańska 7, 08-110 Siedlce 

 

 Free Repair Service

MORE oferuje darmową usługę poprawki lub naprawy uszkodzeń odzieży kolarskiej z Naszej kolekcji.

Możliwość skorzystania z usługi dotyczy tylko produktów, na których stronie umieszczony jest logotyp. Usługa naprawy może potrwać do 4 tygodni. Usługa dotyczy odzieży nie starszej niż 2 lata, a spodenek (wszystkich modeli) nie starszych niż jeden rok.

W celu przeanalizowania czy produkt nadaje się do naprawy prosimy o przesłanie (na e-mail: sklep@morecycling.co) kilku zdjęć pokazujących uszkodzenie.

free repair

Fast Cash Back

Proponujemy naszym klientom szybki zwrot gotówki przy rezygnacji z zakupu. Po otrzymaniu zwrotu odzieży przelew na wskazane konto pieniędzy nastąpi do 3 dni.

 serwis konsumencki morecycling szybki zwrot na konto

 

Limited Edition

Proponujemy kolekcję Limited Edition osobą, które cenią indywidualny styl i lubią się wyróżnić. Pragną poczuć się wyjątkowo w naszej odzieży, wiedząc że jest wyprodukowana w minimalnej ilości (maksymalnie 50 sztuk). Do produktów w ilości limitowanej jest dołączona metka z informacją ile sztuk uszyliśmy danego modelu oraz podany jest numer jednostkowy.

Oznacza o wprowadzonych do sprzedaży produktach z kolekcji odzieży kolarskiej MORE w ilości limitowanej, która nie będzie powiększana i powtórnie wprowadzana w przyszłości do sprzedaży w pierwotnym kolorze.

Made in Poland

Cały proces projektowania oraz produkcji odbywa się w Polsce w naszej autorskiej pracowni.

 

Kilka istotnych zasad dotyczących dbania o trwałość i świeżość odzieży roweowej MORE.

1. Pierzemy w temp. 30 st. C, staramy się możliwie wirować na niskich obrotach.

2. Nie suszymy w pralce.

3. Koszulki kolarskie, bluzy i inne części odzieży z suwakiem pierzemy na lewej stronie koniecznie z zasuniętym zamkiem. Nie powoduje zaciągnięć dzianiny.

4. Pierzemy po każdym treningu, w ten sposób dzianina "nie przechodzi" nieprzyjemnym zapachem.

5. Jeżeli odzież zabrudziła się po jeździe w deszczu staramy się przygotować pranie zaraz po powrocie, aby zminimalizować ryzyko utrwalenia się plam z błota na odzieży.

6. Biała odzież powinna być prana tylko i włącznie z białą, nie z kolorową lub innym rodzajem bawełny.

 

Składanie reklamacji lub zwrotu.

Aby ułatwić wszystkim naszym klientom sposób wymiany lub zwrotu, w e-mailu z fakturą przesłaną drogą elektroniczną dodaliśmy do uzupełnienia kilka danych aby procedura była szybka i sprawna. Wystarczy odpowiedzieć na e-mail i uzupełnić kilka punktów.

Adres do wysyłki:

Kurier, Poczta Polska - MORE, ul. Świętojańska 7, 08-110 Siedlce / paczkomat - SIE04N

e-mail: sklep@morecycling.pl, telefon 728-492-615

Tradycyjna metoda opisana jest w zakładce: Reklamacje i zwroty

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl