Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji lub zwrotu.

Aby ułatwić wszystkim naszym klientom sposób wymiany lub zwrotu uprościliśmy procedurę do:

odpowiedzi na e-mail z fakturą przesłaną drogą elektroniczną dodaliśmy do uzupełnienia kilka danych aby procedura była szybka i sprawna. Wystarczy odpowiedzieć na e-mail i uzupełnić kilka punktów.

Aby szybko i sprawnie odesłać do nas zakupione produkty można (jest to dowolne) skorzystać z systemu Furgonetki lub samemu nadać paczkę - 3 proste kroki w systemie Furgonetka

Link do zwrotu - https://furgonetka.pl/zwroty/b476b761-6f9b-4d33-9bca-c5b1b3cf01f7

 

Oferujemy naszym klientom szybki zwrot pieniędzy. Do 3 dni od dnia otrzymania przez nas zwracanego towaru realizujemy przelew na wskazane konto.

Adres do zwrotów:

Kurier lub Poczta Polska - MORE, ul. Świętojańska 7, 08-110 Siedlce

Paczkomat (InPost)- SIE04N

e-mail: sklep@morecycling.pl, telefon 728-492-615

 Sposób tradycyjny opisany jest poniżej:

W celu złożenia reklamacji lub zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami lub napisz/ zadzwoń do Nas - wyjaśnimy Ci jak najszybciej załatwić sprawę:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki lub prześlij do Nas poniższe informacje w formie pisemnej wraz z towarem. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury / paragonem zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kurier, Poczta Polska - MORE, ul. Świętojańska 7, 08-110 Siedlce / paczkomat - SIE04N



Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym sklepem, jeżeli zwrot towaru spowodowany jest jego usterką lub wadą wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Nasz sklep daje Ci możliwość zwrotu towaru do 30 dni - dotyczy płatności natychmiastowej (kartą, przelewem, za pobraniem), przy płatności systemem ratalnym pozostaje 14 dni na zwrot. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Kurier, Poczta Polska - MORE, ul. Świętojańska 7, 08-110 Siedlce / paczkomat - SIE04N

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

wzór protokołu odstąpienia od umowy

wzór oświadczenia odstąpienia od umowy

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl