Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji lub zwrotu.
Aby ułatwić wszystkim naszym klientom sposób wymiany lub zwrotu uprościliśmy procedurę do:
odpowiedzi na e-mail z fakturą przesłaną drogą elektroniczną dodaliśmy do uzupełnienia kilka danych aby procedura była szybka i sprawna. Wystarczy odpowiedzieć na e-mail i uzupełnić kilka punktów.
Aby szybko i sprawnie odesłać do nas zakupione produkty można (jest to dowolne) skorzystać z systemu Furgonetki lub samemu nadać paczkę - 3 proste kroki w systemie Furgonetka
Link do zwrotu - https://furgonetka.pl/zwroty/b476b761-6f9b-4d33-9bca-c5b1b3cf01f7
Oferujemy naszym klientom szybki zwrot pieniędzy. Do 3 dni od dnia otrzymania przez nas zwracanego towaru realizujemy przelew na wskazane konto.
Adres do zwrotów:
Kurier lub Poczta Polska - MORE, ul. Świętojańska 7, 08-110 Siedlce
Paczkomat (InPost)- SIE04N
e-mail: sklep@morecycling.pl, telefon 728-492-615
Sposób tradycyjny opisany jest poniżej:
W celu złożenia reklamacji lub zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami lub napisz/ zadzwoń do Nas - wyjaśnimy Ci jak najszybciej załatwić sprawę:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki lub prześlij do Nas poniższe informacje w formie pisemnej wraz z towarem. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury / paragonem zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kurier, Poczta Polska - MORE, ul. Świętojańska 7, 08-110 Siedlce / paczkomat - SIE04N
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym sklepem, jeżeli zwrot towaru spowodowany jest jego usterką lub wadą wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Nasz sklep daje Ci możliwość zwrotu towaru do 30 dni - dotyczy płatności natychmiastowej (kartą, przelewem, za pobraniem), przy płatności systemem ratalnym pozostaje 14 dni na zwrot. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Kurier, Poczta Polska - MORE, ul. Świętojańska 7, 08-110 Siedlce / paczkomat - SIE04N
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
wzór protokołu odstąpienia od umowy
wzór oświadczenia odstąpienia od umowy